Administratiekantoor Voorhout

Administratiekantoren werken in wezen als regeringskantoren, die de belangen van het publiek beschermen en ervoor zorgen dat aan de overheidseisen wordt voldaan.

Sommige bedrijven kunnen niet omgaan met alleen al de hoeveelheid papier die zij moeten organiseren en archiveren. Andere bedrijven zijn op contanten georiënteerd en hebben een systeem nodig voor de boekhouding van geldtransacties. Weer andere bedrijven hebben, gezien hun ondernemingsgeest enz., alleen een systeem nodig voor het archiveren van hun papieren en dossiers.

Wie moet u inhuren om u te helpen bij uw administratieve behoeften?

Het beantwoorden van deze vraag is weer een van die circle one-antwoorden die u waarschijnlijk gesteld heeft. Laten we eens kijken naar een economie en dan naar het soort mensen dat u in overweging moet nemen wanneer u probeert uit te zoeken wat u met uw kantoor moet doen.

Mijn ervaring is dat een productieve en effectieve personeelsbezetting zaagt die hun tijd ten volle benutten, zoals receptioniste, secretaresses, iedereen die belangstelling kan tonen of een verscheidenheid van vaardigheden, administratieve ondersteuning, dossierassistenten, archivering, brandbestrijding, inspectiewandelingen, enz.

Dus wat weet ik over administratieve ondersteuning?

Wel, het korte antwoord op mijn korte maar goed doordachte vraag was: Huur een conciërge in.

Dus…

Een conciërge is een prioriteit nummer één.

Huur een conciërge. (ook een # 1 prioriteit).

Dit is de sleutel. Veel bedrijven huren een receptioniste in voor bepaalde doeleinden. In de harde economische tijden van vandaag huren veel bedrijven secretaresses of secretaressen in om administratieve taken uit te voeren. Met andere woorden, als werkende secretaresse kun je rondkomen. Zeker, je hebt iemand nodig om de telefoon te beantwoorden, vergaderingen te boeken, je secretaresse te helpen met telefoontjes, vuilnisbakken, onderhoud of ‘ chef’s ongekende succes onderzoekers’. Waarom die moeite? Bedrijven kunnen/willen zich geen administrateur veroorloven, en een conciërge kan zijn werk beter doen dan u.

Wat zijn de twee kosten voor het inhuren van een conciërge?

Er zijn de kosten verbonden aan de aanwerving van de conciërge. Super fijn om daar iemand te hebben die administratieve klusjes kan doen waar je een administratief medewerker voor zou kunnen betalen, en ZO veel meer. Plus, als je een conciërge inhuurt, betaal je voor een vast aantal uren. Je kan iemand daar hebben voor twee uur, dat is betalen voor 15 uur van 8 uur per dag. En hier is de kicker. U betaalt misschien $1.50 voor elk uur dat iemand werkt, als u een conciërge inhuurt. Een conciërge kan een heleboel tijd schaars zijn, willen ze echt hun energie steken in die zware taak?

Wanneer u een conciërge inhuurt om diensten van uw bedrijf uit te voeren zoals schoonmaken, zijn er nog andere belangrijke soorten kosten in het kader van de opleiding van een conciërge.

De kosten van de opleiding en uitgaven voor de opleiding van een conciërge. Daar zijn verschillende kosten aan verbonden. De opleiding of training van een conciërge zal resulteren in een tweede en misschien derde omgeving of werkingskosten. Bijvoorbeeld, als je gaat een conciërge in te huren je gaat nodig hebt om ze goed op te leiden, de beste manier om dat te doen is om Google Classifieds enventions weerspiegelt naast vele andere reguliere dagelijkse activiteiten. Om te voldoen aan de regels van hun werkgever, betaalt u bijzondere raad voor de opleiding. (Met andere woorden, bij een conciërge hoeft u geen instructeur te betalen, die opleidingseisen die de werkgever stelt, worden door de werknemers bepaald. Dat schept kosten en bijna altijd nieuwe uitgaven voor u om aan te voldoen. (zie uw eigen boekhoudhandboek als u dat wilt weten.) Opleidingskosten of extra scholingskosten voor een werknemer. Tel nu niet alleen de opleidingskosten. Ongevallen op het werk zijn hier niet uw probleem. Dat zou ons vreselijk op het verkeerde been zetten. Hoewel het zeer onverstandig zou zijn om daarop te rekenen.

Zowel op de kosten van de opleiding en van hun extra kosten van permanente educatie. Op dit moment kost het uw bedrijf elke dag geld. Ineens worden die extra taken niet meer door de conciërge uitgevoerd, maar door u. Hebt u af en toe een beroep gedaan op professionele diensten om alle werknemers bij te staan bij hun complexe, omvangrijke taak zonder dat u het echt wist of zonder ervoor te betalen? Betaalt u voor bonussen voor het uitvoeren of het hebben van enige opleiding voor uw conciërge?

Gemeenschappelijkheid van het belangrijkste ontvangstbewijs

De gemeenschappelijkheid van het belangrijkste ontvangstbewijs op kantoor, dat het verschil kan betekenen tussen slagen of falen van uw bedrijf.

De schoonmaak van het kantoor (dat klopt, dat is het belangrijkste en belangrijkste ontvangstbewijs)

Van alle andere diensten dan de conciërgedienst is de conciërge het meest noodzakelijk en het minst duur. Maar ook dat is waar bedrijven echt moeten kijken om aannemers in te huren om te helpen met administratieve ondersteuning.

Uw conciërge is niet volledig uitgerust om bepaalde kantoortaken uit te voeren.