Concept ontwikkelen

Concept ontwikkelen

Proberen je geest op te bouwen om ideeën te construeren is de slechtst mogelijke benadering. Ik zeg niet dat het nooit goed is om te beginnen met een goede selectie van ideeën, maar onthoud wat de items met de hoogste prioriteit zijn. Je vergeet een idee te hebben en je lijdt aan "analyseverlamming". Als je "idee"-proces zo rigide is dat je niet kunt veranderen van wat je hebt gedaan, bewijst het je geen dienst. Bij conceptontwikkeling moet je flexibel zijn.

Zelfs als u het creatieve deel van conceptontwikkeling doet, moet u nog steeds kritisch denken om ervoor te zorgen dat concepten niet alleen oppervlakkig oppervlakkig zijn, maar een echt belangrijke factor vormen achter uw toekomstige bedrijfsplannen, doelen of strategieën, en dus of uw concept is het waard om te doen of niet.

Kritisch denken is een evoluerend proces. Als je geen achtergrond hebt van goed kritisch denken, kun je de volgende oefening proberen. Als je deze oefening zonder enige prikkels kunt afmaken, ben je echt op weg om meer "idee" dan "concept"-savvy te worden.

Organisatoren van toernooien in Sydney zetten doorgaans 300 meter hardlopers in een race van 1 minuut x 100 meter om een ​​competitievere baan te creëren voor toekomstige evenementen. In deze omgeving, als de organisatoren ook uitstekend werk hebben geleverd bij het plannen van de eigenlijke race, zul je weer veel afwisseling vinden. Zelfs sommige verstandige conservatieve deelnemers kunnen zichzelf voor de gek houden door, nou ja, een praktisch concept tot het logische uiterste te volgen.

Bij veel bedrijven – vooral die die trots zijn op hun "innovatieve" cultuur – hebben ze de neiging om complexe ideeën "op te waarderen" tot belachelijke "bakstenen" ideeën en verwachten ze de indrukwekkende "conversie" resultaten die hun "idee" daarvan concept brengt naar de tafel. Deze vooruitstrevende denkwijze, die berust op meerdere 'brick-and-mortar'-visies, of op een beperkt begrip van de noodzaak om de haalbaarheid van het idee in te schatten en te valideren.

Je hebt een realistische agenda nodig, met zinvolle doelen en een plan om beide uit te voeren. Het doel van een programma is om het grotere geheel op te bouwen. Als u uw ideeën en gedachten onmiddellijk oplegt aan het grote geheel zonder enige vorm van verzoening (hoe zorgvuldig en goed doordacht uw concepten ook zijn) – in het slechtste geval verspilt u alleen tijd/blootstelling en geld en mist u misschien een "inzichtelijke kritische inzicht " dat je programma kan maken of breken. Dit betekent niet dat sommige databases zullen werken en dat sommige initiatieven en details moeten worden uitgeroeid, en evenmin dat elk project hetzelfde moet zijn. Eigenlijk betekent het dat ofwel jij,

Soms horen bedrijven uit de hoek van een geklimatiseerde kamer wat ze moeten horen, zonder het eerst door de luidsprekers te horen. Soms zijn ze het niet met hen eens, omdat ze het concept maar al te graag vorm willen geven zonder het probleem en het grote geheel te begrijpen. In deze gevallen moet je het idee accepteren en doorgaan alsof er niets is veranderd. Maar als je het perspectief van je concept negeert en erop staat te proberen het te veranderen (en je bloed, zweet en tranen erin stopt) en je bent niet tevreden met de resultaten, accepteer dan je concept, dan wordt je de deur gewezen. En die deur zal altijd automatisch sluiten voor iemand die weigerde de realiteit te ontmoeten en zijn mentale moed en kennis te laten gelden om dingen te veranderen. Leer dus het voordeel van uw beste ideeën door te geven aan degenen die ze nodig hebben en erin geloven!

Als u niet zeker bent van het project waaraan u werkt en u niet begrijpt wat het eindresultaat zal zijn of waar u naartoe gaat, terwijl anderen werken aan het vormgeven en vormgeven van de doelen om het team te motiveren en uw bedrijf ten goede te komen , wees niet bang om het standpunt en de input van een andere provincie te vragen. Elk idee is, het pure enthousiasme en de levering is wat telt – een concept is grondig onderzocht; ontwikkeld door risicovrije kritische denkers die voertuigen genoeg gebruiken om het te valideren en hen in staat stelt om 864Ready-hulpmiddelen, duikende toekomstige artiestenbedrijven en het publiek ongekende controle en ondersteuning.

Dus je moet erachter komen wat echt het voordeel van je concept is – en je erop richten en de waarschijnlijke eindresultaten hebben bepaald en geverifieerd, voordat je een dollar in je hoofd uitgeeft. Wat bewust of onbewust uw bedrijfsreden is om deze of uw schuilplaats te creëren, heeft een overtuigend voordeel voor iedereen. Een gemotiveerd hoofd is beter dan een handvol offear-glas.